Часті запитання

Знайдіть відповіді на всі свої запитання

Як зробити замовлення?

1️⃣ Оберіть товар – виберіть потрібний тип та колір контрольних браслетів.

2️⃣ Оформіть замовлення – заповніть контактні дані та оберіть зручний спосіб оплати.

3️⃣ Налаштуйте дизайн – після оплати надішліть у чат номер замовлення та додайте логотип для друку. Ви також можете завантажити форму для самостійної підготовки макету.

4️⃣ Затвердження макету – після отримання замовлення наш асистент зв’яжеться з вами для узгодження фінального варіанту друку.

Чи можу я замовити браслети без друку ?

На жаль, ні. Наша компанія не продає браслети без друку.

Таким чином, ми захищаємо наших клієнтів від підробок. Купуючи браслети у нас, ви можете бути впевнені, що ваші браслети є унікальними та захищеними від несанкціонованого використання.

Які мої варіанти оплати?

Ви можете сплатити ваше замовлення онлайн під час оформлення, використовуючи платіжні картки MasterCard та Visa. Якщо ви бажаєте здійснити оплату від імені компанії, ви можете замовити рахунок на оплату. Для цього залиште коментар та надайте реквізити для виставлення рахунку

Як відстежити моє замовлення?

Після розміщення замовлення ви отримаєте від нас електронний лист з номером замовлення. 

Після затвердження макета ми повідомимо вас, коли ваше замовлення буде відправлено. Ви зможете відстежувати своє замовлення в застосунку нової пошти.

Як я можу скасувати або змінити своє замовлення?

На жаль, після розміщення та затвердження замовлення його змінити або скасувати неможливо.

Однак, якщо при отриманні ви виявите невідповідність із затвердженим макетом або кількістю, ви маєте право вимагати відшкодування.

Які терміни виробництва ?

Час виробництва контрольних браслетів залежить від обсягу замовлення та складності дизайну.

Стандартний термін виготовлення – від 1 до 3 робочих днів після затвердження макету.

Наша команда завжди прагне виконати замовлення якомога швидше, тому якщо у вас стислі терміни, будь ласка, повідомте нас заздалегідь.

Скільки часу займає доставка?

Доставка здійснюється по всій Україні за допомогою Нової Пошти.

Залежно від регіону, це може зайняти 1–2 дні з моменту передачі вашого замовлення. Однак, ми рекомендуємо завжди перевіряти актуальну інформацію на сайті перевізника.

Ви пропонуєте безкоштовну доставку?

На жаль, ми не пропонуємо безкоштовну доставку, але запевняємо вас – наші ціни є одними з найкращих на ринку, тож ви отримаєте найвигіднішу пропозицію.

Ви відправляєте за кордон?

Наша компанія не здійснює доставку товарів за кордон, проте ми є міжнародним брендом і маємо офіси по всьому світу. Ви можете звернутися до локального офісу у вашому регіоні, щоб отримати найкращий сервіс.

Яка ваша політика відшкодування та обміну?

Ми повністю відшкодуємо або переробимо замовлення, якщо наша компанія виготовить неякісну продукцію, яка не відповідає затвердженому вами макету або кількості.

Звертаємо вашу увагу, що після затвердження макету чи логотипу, а також їх розміщення на браслетах, відповідальність за кінцевий результат лежить на вас. Тому, будь ласка, уважно перевіряйте всі деталі перед підтвердженням.

Як відстежити відшкодування?

Залежно від способу оплати, повернення коштів здійснюється автоматично відповідно до політики банку або платіжної системи. Після ініціації повернення ми надішлемо вам підтвердження на електронну пошту.

Якщо замовлення було оплачено за рахунком-фактурою, перед поверненням ми попросимо вас надіслати лист із запитом на повернення. Після здійснення повернення ми надішлемо вам банківське підтвердження про виконану транзакцію.

Скільки часу потрібно, щоб отримати відшкодування?

Залежно від способу оплати, повернення коштів здійснюється автоматично відповідно до політики банку або платіжної системи.

Якщо замовлення було оплачено за рахунком-фактурою, повернення коштів відбувається протягом трьох днів з моменту подання рекламації.

Powered by